Nebojte se fanoušci kovů, Stumpjumper Comp Alloy je stále naživu a má se dobře a má jeden z nejpokročilejších slitinových rámů, jaké byly kdy vyvinuty. S asymetrickým designem, zcela novou geometrií, přepracovanou kinematikou a komponenty, které vás udiví optimální kombinaci výkonu a hodnoty. Je připraven jet na traily. • Když jsme se rozhodli navrhnout úplně nový Stumpjumper, sledovali jsme několik náročných cílů. Šli jsme za minimální možnou hmotností, která neobětuje nic z odolnosti, za tuhým... Celý popis

Koupit za 56 000 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Nebojte se fanoušci kovů, Stumpjumper Comp Alloy je stále naživu a má se dobře a má jeden z nejpokročilejších slitinových rámů, jaké byly kdy vyvinuty. S asymetrickým designem, zcela novou geometrií, přepracovanou kinematikou a komponenty, které vás udiví optimální kombinaci výkonu a hodnoty. Je připraven jet na traily. • Když jsme se rozhodli navrhnout úplně nový Stumpjumper, sledovali jsme několik náročných cílů. Šli jsme za minimální možnou hmotností, která neobětuje nic z odolnosti, za tuhým rámem, který jede do zatáček jako po kolejích, a geometrií, kterou si všichni mohou užít, a to vše s nejlepší kinematikou odpružení, kterou umíme navrhnout. Ukázalo se, že s novým Stumpjumperem můžete mít svůj dort a také ho sníst . • Zpracovali jsme kinematiku odpružení modelu Stumpjumper tak, aby byl dosažen nejlepší možný výkon ve všech směrech v 130mm balení. Nespočet hodin vývoje odpružení v laboratoři a testování v terénu dalo vzniknout propracovanému kolu se středním zdvihem, který žere velký terén jako gravitací živená bestie, ovládá jako sen a stoupá, jako by měl motor. • Geometrie typu S-Sizing nového Stumpjumpera se přesně trefuje do černého cíle progresivity. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. S nastavitelnou schopností Flip Chip můžete dále doladit svůj fit a zajistit tak, že váš nový Stumpjumper bude fungovat bezchybně v jakémkoli terénu, který si vyberete. • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
Rám: Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
Zadní tlumič: FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
Vidlice: FOX FLOAT 34 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset,140mm of travel
Brzdy: SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm • SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm
Kliky: SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Přehazovačka: SRAM NX Eagle, 12-speed
Ráfky: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Řazení přední: SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
Řazení zadní: SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
Pláště: Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3
Sedlo: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized

Podobné produkty