Ridley Grifn Rich 2023

0 %
(0 hodnocení)

Grifn je navržen pro jezdce, kteří hledají to jedno kolo, které dokáže všechno. Ať už jde o soutěžní jízdy na hladkém asfaltu nebo dojíždění po gravel silnicích, Grifn je univerzální kolo pro všechny povrchy. V designu jsme spojili rychlost jízdního kola s komfortem gravel biku. S maximální vůlí plášťů 38 mm (40 mm s 1x hnacím ústrojím) budete mít trakci na venkovských cestách, zatímco 32 mm vám umožní prosadit si své místo v pelotonu. Kromě toho je možné ke kolu připojit blatníky a dynamo, díky... Celý popis

Popis

Grifn je navržen pro jezdce, kteří hledají to jedno kolo, které dokáže všechno. Ať už jde o soutěžní jízdy na hladkém asfaltu nebo dojíždění po gravel silnicích, Grifn je univerzální kolo pro všechny povrchy. V designu jsme spojili rychlost jízdního kola s komfortem gravel biku. S maximální vůlí plášťů 38 mm (40 mm s 1x hnacím ústrojím) budete mít trakci na venkovských cestách, zatímco 32 mm vám umožní prosadit si své místo v pelotonu. Kromě toho je možné ke kolu připojit blatníky a dynamo, díky čemuž můžete jet kamkoli i za špatného nebo tmavého počasí. Název Grifn odkazuje na mytickou bytost griffina, mytologické stvoření symbolizující nadvládu nad nebem a zemí. Grifn proto kraluje asfaltu i gravelu. Geometrie je přizpůsobena jízdnímu chování, které nejlépe vyhovuje zamýšlenému použití kola a terénu. Je zde dostatek pohodlí na dlouhé vzdálenosti a bike je dostatečně agresivní i pro Gran Fondo. Stručně řečeno, s Grifnem v podstatě porušujeme pravidlo N+1 vlastnictví jízdních kol. Technologie Vnitřní vedení dynama Vidlice je vybavena vnitřním vedením kabelů pro dynamo náboj. Už žádné problémy s páskou nebo stahovacími pásky na vedení kabelu z náboje dynama k přednímu světlu, protože kabel je nyní pěkně skrytý uvnitř vidlice. Skryté montážní body horní trubky Zapuštěné držáky na horní trubku v kombinaci s krytem zapuštěné armatury mají za následek skryté montážní body, když se držáky nepoužívají. Žádná vyčnívající hlava šroubu, která by rušila elegantně vypadající profil horní trubky. K vyplnění prohlubně při použití tašky na horní trubku je k dispozici rozpěra. Tento mezikus slouží také jako popruh, takže můžete na horní trubku připevnit různé příslušenství. Montážní body na rámu optimalizované pro bikepacking Rám má různá uchycení na spodní trubce, pod spodní trubkou a sedlovou trubkou. V závislosti na modelu rámu to mohou být 2, 3 nebo 4 držáky. Tyto držáky vám poskytnou příležitost přizpůsobit své nastavení používání kola: umístěte své láhve v kombinaci s rámovou taškou pomocí držáku na nářadí v kombinaci s držákem na láhev. Strávili jsme spoustu času určením optimální polohy pro tyto držáky na rámu, abyste mohli optimalizovat své osobní nastavení. Cena za design a inovaci 2022 Porota souhlasí: Grifn dokáže všechno. ''Pokud existovalo jedno slovo, které měl Ridley na mysli při vývoji kola Grifn, byla to všestrannost. Ať už jde o gravel silnice nebo alpské průsmyky, se správnými pneumatikami kolo dokáže všechno. K tomu se přidává nenápadný, klasický vzhled,'' konstatuje porota. V Ridley jsou velmi hrdí na to, že získali ocenění Design & Innovation Award, Oscary v cyklistickém a outdoorovém průmyslu. Ridley Elite Carbon Carbon vyrábí lídr světového trhu: Toray. Japonský výrobce je lídrem v každém aspektu vývoje karbonu a dodavatelem pro naprosto špičkové světové značky v mnoha odvětvích. Pro sérii Elite používáme všechny dostupné typy karbonu: 60T, 50T, 30T a 24T. Čím vyšší je ''Ton,'' tím vyšší je pevnost v tahu karbonových vláken a tím intenzivnější je vývoj a zpracování. U 60T možná budete potřebovat méně vrstev karbonu, abyste dosáhli požadované tuhost a zároveň co nejlehčí kolo, ale pokud byste postavili celý rám s 60T, jízda by byla velmi nepříjemná a příliš citlivá. Proto je nezbytná kombinace karbonu 24T, 30T, 50T a 60T, protože každý karbon slouží k určitému účelu při dokonalé rovnováze tuhosti, hmotnosti a pohodlí. Jedinečná karbonová směs každého kola závisí na jeho účelu, jako je stoupání, vytrvalost atp. Kromě toho každá oblast každého rámu vyžaduje svůj vlastní jedinečný mix v závislosti na jeho funkci, jako je poskytování pohodlí nebo tuhosti. Jelikož všechny profesionální týmy jezdí na kolech Ridley Elite Series – včetně takových jako Tim Wellens, Caleb Ewan nebo Thomas De Gendt, znamená to, že s vaším kolem se zachází s přesně stejnou péčí jako s jejich. Integrované vedení kabelů zadního světla Rám nabízí možnost vést kabel pro zadní světlo uvnitř horní trubky, kde bude vycházet poblíž sedlové trubky. Tyto kabelové porty jsou zároveň hezky skryté, takže když je nepoužíváte, na rámu si jich téměř nevšimnete. Držáky na blatníky Rám a vidlice mají úchyty pro montáž blatníků, které vás ochrání před deštěm a nečistotami na cestě. Blatníky přemění vaše kolo na perfektní zimní kolo nebo kolo na dojíždění. Specifická vůle plášťů Kanzo Světlá výška rámu je určena použitím a terénem, pro který je rám určen. Gravel kolo AllRoad je určeno pro smíšené použití na zpevněných a nezpevněných cestách. Adventure gravel kola musí zvládnout i extrémnější terény, protože nikdy nevíte, na jaké traily narazíte. To znamená, že různé rámy budou mít různou vůli plášťů. Kanzo optimalizovaná geometrie Geometrie kola musí podporovat rozsah kola. Geometrie určuje, jak se bude kolo chovat, reagovat. Různé terény, různé styly jízdy vyžadují jiné ovládání. Proto Ridley vyvinul specifickou geometrii pro každý model Kanzo. Adventure gravel bike potřebuje stabilní geometrii inspirující sebedůvěru, zatímco aero gravel bike potřebuje reagovat přímo na vstup jezdce. Vyberte si terén a použijte a vyberte si kolo, které vám nejlépe vyhovuje.
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Ridley
Typ gravel
Modelový rok 2023
Počet převodů 2 x 12

Podobné produkty