S-Works Stumpjumper EVO je mnohem víc než jen trailové kolo; je to stroj, která je stvořen pro sjíždění těch nejdrsnějších trailů. Díky zcela novému designu, nastavitelnému úhlu hlavové trubky, 150mm zdvihu vyladěnému na výkon a přizpůsobivosti velikosti S-Sizing je to naprostá jízda. S-Works Stumpjumper EVO - buďte veselí. Tento rám S-Works Stumpjumper EVO je dokonalým čistým plátnem pro stvoření vašeho dokonalého kola. Sestavte si své zcela vlastní kolo snů, proměňte ho ve skutečnost a spokojeně... Celý popis

Koupit za 48 000 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

S-Works Stumpjumper EVO je mnohem víc než jen trailové kolo; je to stroj, která je stvořen pro sjíždění těch nejdrsnějších trailů. Díky zcela novému designu, nastavitelnému úhlu hlavové trubky, 150mm zdvihu vyladěnému na výkon a přizpůsobivosti velikosti S-Sizing je to naprostá jízda. S-Works Stumpjumper EVO - buďte veselí. Tento rám S-Works Stumpjumper EVO je dokonalým čistým plátnem pro stvoření vašeho dokonalého kola. Sestavte si své zcela vlastní kolo snů, proměňte ho ve skutečnost a spokojeně se rozjeďte. Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy. Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců. Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti. Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev. RÁM FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel SWAT Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder TLUMIČ FOX FLOAT X Factory, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSC adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm OBJÍMKA SEDLOVKY Alloy, 38.6mm
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized
Modelový rok 2022