Giant Anthem Advanced Pro 3 2023
SUPERLEHKÝ CELOKARBONOVÝ XC SPECIÁL Mimořádná efektivita Nový celokarbonový rám Advanced Composite přináší významnou úsporu hmotnosti – oproti předchozí verzi tohoto rámu je o 250 gramů lehčí. Oblast středového složení poskytuje vyšší tuhost pro rychlejší akceleraci a strmější sedlová trubka (úhel činí 75,5°) staví jezdce do optimální pozice pro co největší efektivitu při výjezdech. Výborná ovladatelnost Nové zadní odpružení FlexPoint Pro je navržené speciálně pro XC ježdění a závody a... Celý popis
Popis
SUPERLEHKÝ CELOKARBONOVÝ XC SPECIÁL
Mimořádná efektivita
Nový celokarbonový rám Advanced Composite přináší významnou úsporu hmotnosti – oproti předchozí verzi tohoto rámu je o 250 gramů lehčí. Oblast středového složení poskytuje vyšší tuhost pro rychlejší akceleraci a strmější sedlová trubka (úhel činí 75,5°) staví jezdce do optimální pozice pro co největší efektivitu při výjezdech.
Výborná ovladatelnost
Nové zadní odpružení FlexPoint Pro je navržené speciálně pro XC ježdění a závody a poskytuje hladký a aktivní zdvih 100 mm. Po technické stránce se jedná o tzv. přepákovaný jednočep, což je velmi rozšířené a osvědčené řešení odpružení zadní stavby. Zdvih vidlice byl adekvátně navýšen na 110 mm a kromě toho je vidlice více položená (hlavový úhel je 67,5°) – obojí společně poskytuje větší kontrolu nad kolem v rychlých a rozbitých sjezdech.
Perfektní stabilita
Geometrie rámu i nastavení odpružení nového Anthem Advanced Pro 29 jsou plně optimalizovány pro 29“ kola. Nový rám má delší reach (vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu horní části hlavové trubky) a upraven byl také „kokpit“, na kterém jsou použita širší řídítka (760 mm) moderního průměru 35 mm. Tato vylepšení dále zvyšují stabilitu kola v náročném XC terénu a ve vysokých rychlostech.
PŘEDNOSTI
Nový celokarbonový rám Advanced Composite přináší významnou úsporu hmotnosti a také vyšší tuhost. Novinkou je zadní odpružení FlexPoint Pro, které je navržené speciálně pro XC ježdění a závody a poskytuje hladký a aktivní zdvih 100 mm. Po technické stránce se jedná o tzv. přepákovaný jednočep, což je velmi rozšířené a osvědčené řešení odpružení zadní stavby. Zdvih vidlice byl adekvátně navýšen na 110 mm a kromě toho je vidlice více položená pro větší stabilitu ve sjezdech. Nový rám má také delší reach (vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu horní části hlavové trubky). Všechny tyto inovace výrazně posouvají schopnosti kola jak ve sjezdech a technických pasážích, tak i v prudkých výjezdech.
Mimořádná efektivita
Nový celokarbonový rám Advanced Composite přináší významnou úsporu hmotnosti – oproti předchozí verzi tohoto rámu je o 250 gramů lehčí. Oblast středového složení poskytuje vyšší tuhost pro rychlejší akceleraci a strmější sedlová trubka (úhel činí 75,5°) staví jezdce do optimální pozice pro co největší efektivitu při výjezdech.
Výborná ovladatelnost
Nové zadní odpružení FlexPoint Pro je navržené speciálně pro XC ježdění a závody a poskytuje hladký a aktivní zdvih 100 mm. Po technické stránce se jedná o tzv. přepákovaný jednočep, což je velmi rozšířené a osvědčené řešení odpružení zadní stavby. Zdvih vidlice byl adekvátně navýšen na 110 mm a kromě toho je vidlice více položená (hlavový úhel je 67,5°) – obojí společně poskytuje větší kontrolu nad kolem v rychlých a rozbitých sjezdech.
Perfektní stabilita
Geometrie rámu i nastavení odpružení nového Anthem Advanced Pro 29 jsou plně optimalizovány pro 29“ kola. Nový rám má delší reach (vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu horní části hlavové trubky) a upraven byl také „kokpit“, na kterém jsou použita širší řídítka (760 mm) moderního průměru 35 mm. Tato vylepšení dále zvyšují stabilitu kola v náročném XC terénu a ve vysokých rychlostech.
PŘEDNOSTI
Nový celokarbonový rám Advanced Composite přináší významnou úsporu hmotnosti a také vyšší tuhost. Novinkou je zadní odpružení FlexPoint Pro, které je navržené speciálně pro XC ježdění a závody a poskytuje hladký a aktivní zdvih 100 mm. Po technické stránce se jedná o tzv. přepákovaný jednočep, což je velmi rozšířené a osvědčené řešení odpružení zadní stavby. Zdvih vidlice byl adekvátně navýšen na 110 mm a kromě toho je vidlice více položená pro větší stabilitu ve sjezdech. Nový rám má také delší reach (vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu horní části hlavové trubky). Všechny tyto inovace výrazně posouvají schopnosti kola jak ve sjezdech a technických pasážích, tak i v prudkých výjezdech.
Parametry
Výrobce | Giant |
Typ | horská |
Náboje | Giant XCR 2 29 Carbon WheelSystem |
Přední vidlice | RockShox SID, zdvih 110 mm, předsazení vidlice 44 mm, pevná osa Maxle |
Zadní tlumič | Fox Float DPS Performance, 165/45, custom tuned for Giant |
Materiál rámu | karbonové |
Odpružení | celoodpružená |
Kotoučové brzdy | ano |
Určení | unisex |
Modelový rok | 2023 |
Přední zdvih | 110 mm |
Počet převodů | 1 x 12 |
Uzamykání vidlice | ano |
Teleskopická sedlovka | ano |
S košíkem | ne |
Řadící páčky | Shimano Deore, 1x12 rychlostí |
Brzdové páky | Shimano Deore MT401 |
Brzdy | Shimano MT410 hydraulické |
Řetěz | KMC X-12 |
Kazeta | Shimano Deore, 10x51 zubů, 12 rychlostí |
Kliky | Praxis Cadet, 32 zubů |
Přehazovačka | Shimano Deore Shadow+ |
Pláště | Maxxis Recon Race 29 x 2.4 |
Představec | Giant Contact SL XC, ø 35 mm |
Řidítka | Giant Contact XC Flat, 760 x 35 mm |
Sedlo | fi'zi:k Antares R7, ližiny S-Alloy |
Sedlovka | Giant Contact Switch, teleskopická, ovládání z řídítek, ø 30,9 mm |
Gripy | Giant XC Pro S:32mm, M:32mm, L:34mm, XL:34mm |