Žhavá novinka od Ghostu, to je celoodpružený Lector, tohle je ale to nejnabitější osazení pro ty největší výzvy. Úplně nový odpružený rám dostal nejnovější technologie, na kterých v Ghostu dlouho pracovali a do svého celoodpruženého biku dostali úplně všechno. Zadní stavba má speciální geometrii, se kterou se při pružení osa zadního kola zvedá v pravém úhlu k terénu a práci tlumiče podporují nová ložiska ve všech pohyblivých částech rámu, která zajišťují stálé mazání styčných ploch. Zadní stavba... Celý popis
Koupit za 84 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Žhavá novinka od Ghostu, to je celoodpružený Lector, tohle je ale to nejnabitější osazení pro ty největší výzvy.
Úplně nový odpružený rám dostal nejnovější technologie, na kterých v Ghostu dlouho pracovali a do svého celoodpruženého biku dostali úplně všechno. Zadní stavba má speciální geometrii, se kterou se při pružení osa zadního kola zvedá v pravém úhlu k terénu a práci tlumiče podporují nová ložiska ve všech pohyblivých částech rámu, která zajišťují stálé mazání styčných ploch.
Zadní stavba umí pojmout pneumatiky s šíří až 2,35" a o maximální přenos energie vpřed se starají špičková zapletená kola Syntace W28i, na které jsou obuty pláště Maxxis Ikon s nejlepší směsí 3C MaxSpeed Exo.
Držák zadní brzdy je spojený s rámem přes zadní pevnou osu, takže nepřenáší při brždění vibrace a ulehčuje zadní stavbě. Dokonalé závodní ambice tohoto biku doplňují tradičně chytré detaily, které poznáte jen při jízdě a také po ní, když potřebujete něco opravit. V hlavové trubce je ukrytá praktická sada nářadí a v rámu jsou také servisní otvory pro praktický přístup k důležitým částem. Že jsou všechny bowdeny vedené vnitřkem rámu už dnes ani nemá cenu zmiňovat, tady je ale vedení přepracováno tak, aby lanka už nikdy na nerovnostech nemlátila o sebe a o rám.
Úplně nový odpružený rám dostal nejnovější technologie, na kterých v Ghostu dlouho pracovali a do svého celoodpruženého biku dostali úplně všechno. Zadní stavba má speciální geometrii, se kterou se při pružení osa zadního kola zvedá v pravém úhlu k terénu a práci tlumiče podporují nová ložiska ve všech pohyblivých částech rámu, která zajišťují stálé mazání styčných ploch.
Zadní stavba umí pojmout pneumatiky s šíří až 2,35" a o maximální přenos energie vpřed se starají špičková zapletená kola Syntace W28i, na které jsou obuty pláště Maxxis Ikon s nejlepší směsí 3C MaxSpeed Exo.
Držák zadní brzdy je spojený s rámem přes zadní pevnou osu, takže nepřenáší při brždění vibrace a ulehčuje zadní stavbě. Dokonalé závodní ambice tohoto biku doplňují tradičně chytré detaily, které poznáte jen při jízdě a také po ní, když potřebujete něco opravit. V hlavové trubce je ukrytá praktická sada nářadí a v rámu jsou také servisní otvory pro praktický přístup k důležitým částem. Že jsou všechny bowdeny vedené vnitřkem rámu už dnes ani nemá cenu zmiňovat, tady je ale vedení přepracováno tak, aby lanka už nikdy na nerovnostech nemlátila o sebe a o rám.
Parametry
Výrobce | Ghost |
Typ | horská |
Přední vidlice | Rock Shox SID Select+ RL Oneloc 100 mm (XS-S) 120 mm (M-XL) |
Zadní tlumič | Rock Shox SID Luxe Select+ RL 107 mm (XS-S) 115 mm (M-XL) |
Materiál rámu | karbonové |
Odpružení | celoodpružená |
Kotoučové brzdy | ano |
Určení | unisex |
Modelový rok | 2021 |
Přední zdvih | 100 mm |
Počet převodů | 1 x 12 |
Uzamykání vidlice | ne |
S košíkem | ne |
Řadící páčky | SRAM GX Eagle |
Brzdové páky | SRAM Level TLM |
Brzdy | SRAM Level TLM 2/2 Piston 180 / 180 mm Disc |
Řetěz | SRAM GX Eagle |
Kazeta | SRAM XG 1275 10-50 |
Kliky | Truvativ Stylo 6K 32T |
Přehazovačka | SRAM XO1 Eagle 12-S |
Pláště | Maxxis Ikon 3C MaxxSpeed Exo 29x2.35 |
Představec | Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm |
Řidítka | Ground Fiftyone flat bar Dia. 31.8 mm 700 mm (XS) 720 mm (S) 740 mm (M |
Sedlo | Selle Italia SLR Boost |
Sedlovka | Ground Fiftyone Carbon 34.9 mm |
Gripy | ESI Grip black |